NOTD: Essie Muchi, Muchi

22 mai

De foarte multa vreme imi doream o oja Essie, dar cum in Romania sunt mai greu de gasit, nu m-am agitat prea tare. Cand am vazut un intreg stand intr-un Sephora din Milano, am inceput sa ii dau tarcoale, neconvinsa totusi de pretul ridicat. Abia cand au venit reducerile am decis sa cumpar faimoasa nuanta Fiji. Dar cum aceasta nu era disponibila, m-am reorientat catre Muchi, Muchi, care este destul de asemanatoare.

Muchi, Muchi
Muchi, Muchi

Culoarea este frumoasa, dar ma cam supara formula, care este foarte apoasa. Astfel, data intr-un singur strat aproape ca nici nu se vede, atat de transparenta este. Am reusit sa obtin efectul din poze abia dupa trei straturi si tot nu este opaca. Probabil ca data de patru ori ar fi perfecta, dar eu una nu am avut rabdare sa incerc.

Muchi, Muchi

In ceea ce priveste rezistenta, e destul de decenta pentru mine, adica doua-trei zile. Mie mi se intampla sa mi se ciobeasca oja si dupa cateva ore.

Voi ce parere aveti de ojele Essie? Isi merita banii?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii