Colectia mea de pensule

04 aprilie

Imi aduc aminte anii de liceu cand aveam o pensula de pudra, iar fardurile le aplicam cu bureteii aceia care veneau odata cu paleta de 9 culori de la Golden Rose. Dar iata-ma multi ani mai tarziu, cu o intreaga colectie de pensule, mai mici sau mai mari.

Ca si recipiente folosesc un ghiveci de la Ikea si un borcanel transparent cumparat de la un magazin de decor. Mi se pare ca intregul display arata bine, iar pensulele imi sunt la indemana. 


Primele pensule mai serioase le-am luat de pe un site american si erau ecotools (le-am gasit si pe iherb aici). Dar cum a trecut ceva timp de atunci, doar una se mai regaseste in colectia mea (o veti vedea mai jos).


Majoritatea pensulelor de fata sunt de la Real Techniques by Samantha Chapman. In ordinea "aparitiei": buffing brush, expert face brush, powder brush, blush brush. Sunt foarte bune, iar raportul calitate pret este excelent. Cu expert face brush aplic fondul de ten, iar cu buffing brush produsul crema pentru contouring. Poweder brush si blush brush fac exact ce le spune numele si sunt fine si pufoase.

Real techniques

Pe micutul asta (contour brush) l-am folosit o perioada ca sa aplic blush-ul sau imi conturez fata atunci cand utilizez un produs sub forma de pudra.

contour brush

Era cat pe ce sa uit sa adaug poza cu Sigma F30 (pentru pudra sau bronzer) si F40 (pentru blush). Sunt pensule bune, din par natural, fin, dar ma supara faptul ca naparlesc, mai ales cea neagra. In fiecare zi gasesc un firisor in pudra sau bronzer.

F30 F40

makeup brush

Ca sa fiu sincera, Elf total face brush este doar un back-up atunci cand celelalte pensule sunt murdare. Este pufoasa, dar din pacate nu si fina. Totusi, daca nu aveti bani sa investiti in pensule mai scumpe, eu zic ca merita 9 lei.

pensula Elf

Acum vreo doi ani a fost nebunie mare cu pensulele de la Sigma si Black Friday. Imi aduc aminte si acum ca era in team building, intr-un loc aproape fara semnal, si stateam pe hol incercand sa o ghidez pe sora mea sa faca comanda. Evident, site-ul era la pamant si ea s-a chinuit saraca vreo 5 ore (multumesc, Kiti!!!). De la ei am doua seturi. Unul este Sigma precision kit care cuprinde precision tapered P86 (in teorie este buna pentru zona din jurul nasului, dar cam zace nefolosita), round P82 (foarte buna pentru anticearcan), flat P80 (pentru aplicarea anticearcanului sau camuflarea micilor cosulete cu un concealer) si angled P84 (pentru iluminator).

pensule Sigma

Si un close-up ca sa vedeti diferenta.

Sigma precision kit

In ceea ce priveste pensulele de aplicare a fardului pe pleoapa mobila, cel mai mult imi place Sigma eye shading E55, urmata de Sigma medium angled shading E70 (care poate fi folosita si pentru blending daca va e cu adevarat lene) si Sigma large shader E60 pentru fardurile crema. Le folosesc de vreo doi-trei ani si arata impecabil.

E55, E70, E60

In ordinea aparitiei: E60, E70, E55.


Pensulele pentru blending sunt slabiciunea mea pentru ca sunt atat de flufffffffy (referinta auditiva aici). Cele de la Sigma (tapered blending E40, blending E2) sunt pufoase si bune si vi le recomand, dar pentru ca simteam ca doua nu sunt suficiente, am cumparat Kiko eyes 200 care este mai mult decat ok, tinand cont ca am dat 4 euro pe pe ea :D


In ordine inversa fata de descrierea de mai sus: Kiko 200, E2, E40. Cea neagra si-a pierdut un pic din forma, dar inca isi face treaba bine. Spre deosebire de cele de fata de la Sigma, acestea nu isi pierd din fire, chiar daca sunt din par natural.


Mica armata de mai jos este un amestec de branduri. Folosesc Sigma small angle E65 pentru aplicarea fardului de sprancene. Totusi, de cand am inceptut sa utilizez creionul de la Anastasia, a fost degradata la statutul de angled brush simpla, pentru eyeliner sau creion.
Ecotools angled brush este o veterana si o am de mai bine de 7 ani. In afara de o mica problema cu manerul (care s-a rezolvat cu un pic de Picatura), s-a comportat minunat si inca este foarte buna si preferata mea cand vine vorba de aplicarea/intinderea creionului de la Milani. Sigma eyeliner E05 este perfecta pentru eyelinerele crema.
Sigma pencil E30 este preferata mea cand vine vorba de aplicarea fardului in coltul ochiului sau sub linia ochiului. Pensula de la Maybelline a venit odata cu eyelinerul 24 hours si e decenta. O folosesc atunci cand celelalte sunt murdare. In ceea ce priveste Real Techniques detailer brush, am utilizat-o doar de vreo cateva ori pentru aplicarea rujului.


Din nou, poza in detaliu este inversata fata de cea de ansamblu.


Odata cu paletele Naked 1, 2, 3 au venit si pensulele de mai jos. 1 si 2 nu ma incanta deoarece sunt foarte rigide si mi se pare ca dizloca foarte mult fard, facand mult praf. 3 este mult mai buna si mai pufoasa.  Oricum le folosesc pentru aplicarea highlighter-ului in coltul intern al ochiului sau sub sprancene.

pensule

Si detaliul. In prima poza 2 si 3, iar in a doua poza toate trei: 1, 2, 3.


Mai am cateva pensule ramase la Bucuresti, dar intuile. In ultimul an le-am folosit doar pe cele de mai sus. In cazul in care sunteti incepatoare intr-ale make-up-ului, trebuie neaparat sa va luati cateva pensule de baza. Va promit ca veti vedea o diferenta enorma, iar machiatul va deveni o placere si mai mare.

Daca aveti intrebari, va raspund cu drag!

Va pup.

PS1: Am incercat sa pun link-uri la toate produsele mentionate in postare. In cazul in care vreti sa cumparati ceva de pe iHerb, mi-a fost alocat codul IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda de pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

PS2: NU UITATI DE SPRING GIVEAWAY. ULTIMA ZI! VA PUTETI INSCRIE AICI.

You Might Also Like

0 comentarii