NOTD: Kiko Mirror nail lacquer no 14

03 februarie

Daca urmariti pagina de Facebook Très Chic sau ati vazut postarea cu noutati, probabil ati vazut ca am cumparat trei oje noi din colectia Mirror de la Kiko. Nu planuiam sa iau nimic dar, din curiozitate, am incercat un albastru gri (pentru ca la Kiko se pot incerca ojele) si am ramas impresionata de cat de bine arata. Asa ca m-am lasat dusa de val si am plecat acasa cu mai multe nuante.

Astazi o sa va arat numarul 14. Din pacate, nu au nume.


Este vorba de un roz prafuit pur si simplu superb. Asa cum ii spune si numele, finish-ul este unul metalic.

 

Un strat este suficient, deoarece aceasta oja este foarte opaca. Totusi, eu am fost curioasa sa vad cum arata cu doua, dar diferenta nu este notabila.

 

Din cauza texturii, se cam vad imperfectiunile unghiei. In cazul meu, este vorba de unghia degetului din mijloc care este un pic exfoliata. De asemenea, pe cat de frumoasa e, pe atat de repede sare. La mine a rezistat o zi si un pic, deci ma gandesc ca la o persoana cu unghii normale (ale mele sunt foarte moi) va tine doua zile. Chiar si asa, eu zic ca tot merita cumparata.


Nu-i asa ca este superba?! Abia astept sa va arat si celelalte doua nuante.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii