Review: Collection Illuminating touch brightening concealer

17 ianuarie

Deoarece s-a regasit printre preferate de nenumarate ori, am decis ca acest produs are nevoie de un review. Este vorba de Illuminating touch brightening concealer de la Collection (fost Collection 2000).


Am auzit prima data de acest concealer iluminator urmaring unul dintre video-urile lui Fleur de Force. Se pare ca este considerat un dupe pentru YSL Touche Eclat. Va dati seama ca primul lucru pe care l-am facut atunci cand am intrat in Boots (UK) a fost sa ma uit dupa el. Si nu m-am saturat cu unul, ci am luat doua, fapt pentru care ma felicit si acum, pentru ca imi place foarte mult. Ca sa nu mai vorbim de pret, care a fost undeva pe la 4-5 lire.


Asa cum ii spune si numele, este un anticearcan, dar pe langa faptul ca acopera, si ilumineaza. De aceea, este potrivit pentru zona de sub ochi si in jurul nasului. Nu l-as recomanda in mod special pentru imperfectiunile cauzate pentru de cosuri, dar l-am folosit cateva ori si pentru asta (de nevoie, deoarece eram in oras) si s-a comportat ok. De asemenea, nu este vorba despre o putere de acoperire foarte mare, ci de una light spre medium.


Ambalajul este sub forma unui creion pensula. Pentru a-l putea folosi, este nevoie rotirea partii de jos, astfel incat produsul sa fie distribuit pe pensula. Imi place foarte mult genul acesta de aplicator, pentru ca mi se pare ca distribuie exact cantitatea dorita de anticearcan. Dupa aplicare, folosesc degetele sau o pensula speciale pentru a-l dispersa.

Culoarea pe care o folosesc este Natural 02 si este potrivita pentru mine. Neexistand tester in magazin, am stat in cumpana ce nuanta sa cumpar, dar 01 mi s-a parut mult prea deschis. Mai jos puteti vedea cum imi camufleaza alunita de pe mana, ca sa va dati seama de puterea de acoperire.


Si l-am si testat si pozat intr-o sambata dimineata, dupa doar cateva ore de somn, mult prea putine, dupa parerea mea :D Deci se vede ce serioase imi sunt cearcanele si cum arata dupa folosirea concealer-ului. Imi place foarte mult faptul ca ilumineaza si reflecta lumina, facand pielea sa arate mult mai odihnita, iar pe mine mai treaza.


Illuminating touch brightening concealer de la Collection este un produs care costa putin, dar este foarte bun, in opinia mea. Imi pare foarte rau faptul ca poate fi achizitionat doar din UK. Oricum, daca ajunteti pe acolo, va recomand sa il cumparati deoarece nu veti regreta.

Va pup!



You Might Also Like

0 comentarii