Review: Milani Baked Blush in Luminoso

21 noiembrie

Blush-ul meu preferat este Baked Blush de la Milani, in nuanta Luminoso. Se zvoneste ca ar fi un dupe dupa NARS Orgasm. Odata cu venirea frigului, ar trebui sa trec la o culoare mai potrivita, nu atat de varatica, dar inca nu am gasit ceva care sa il inlocuiasca.

Luminoso

Ambalajul nu ma incanta in mod deosebit deoarece este voluminos si dintr-un plastic destul de slab calitativ. De altfel, puteti vedea in poza de mai jos cum arata dupa sase luni de folosire intensa, ca sa nu zic chiar zilnica.

review

Are un compartiment ascuns, unde se gaseste o oglinda si o pensula. Ca sa fiu sincera, as fi preferat un ambalaj mai compact, fara aceste doua elemente care nu fac decat sa adauge un volum inutil. Eu una nu le-am folosit niciodata, dar ma gandesc ca poate sunt folositoare pentru alte persoane, mai ales atunci cand calatoresc sau vor sa isi reimprospateze machiajul in timpul zilei.


Acest blush nu este deloc prafos si se aplica cu usurinta. Iar culoarea.... ah, culoarea este pur si simplu superba. Vesela si luminoasa ca o zi de vara. Un peach infuzat cu particule aurii, care confera un glow apare.


Mai jos puteti vedea swatch-uri, in doua lumini diferite. Milani Baked Blush este pigmentat, asa ca este nevoie de foarte putin produs pentru a ajunge la intensitatea maxima. De asemenea, este destul de rezistent, insa pentru un look prefect, trebuie retusat spre sfarsitul zilei (in cazul in care planuiti o seara in oras cu colegii ;)).

Luminoso
Milani Blush

Imi pare tare rau ca nu se gaseste cu usurinta si la noi. Eu l-am luat de la un targ de cosmetice si a fost pana in 30 de lei, un pret mai mult decat decent pentru ceea ce ofera!

Voi ati incercat blush-uri de la Milani? Cum vi se par?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii