Sephora: un pic de shopping nu strica niciodata...

17 octombrie

... sau....?
Ca sa o iau cu inceputul, am suferit amarnic cand am primit sms de 20% reducere de la Sephora Romania. Fiind plecata din tara, nu aveam cum sa beneficiez de discount. Va dati seama ce a fost in inima mea cand am primit scrisoarea cu vendite private pentru Sephora Italia.

Si cum de regula nu sunt an impulsive buyer, mi-am facut eu planul sa merg in magazin, sa imi cumpar o crema de fata sau un serum si sa ma mai intorc apoi daca imi doresc si altceva. Asta pentru ca aveam impresia ca reducerea nu este pe bon, ci o saptamana intreaga, oricand as merge.

Asa ca m-am dus linistita, m-am relaxat (e o placere sa stai in Sephora de aici, nu te deranjeaza nimeni) si am decis sa iau faimosul serum de la Estée Lauder. Era cam ora 20:00 cand am intrat in magazin. Odata ajunsa la casa, mi s-a comunicat ca pot beneficia de reducere doar o data, asa ca sunt sfatuita sa ma mai uit sa vad daca imi doresc altceva. Vreau sa va spun ca in momentul acela parca am vazut negru in fata ochilor si am intrat intr-o vrie de neimaginat. Nu stiam unde sa ma uit mai intai si ce sa iau mai repede :)) Dupa aproape o ora jumatate de invartit pe acolo am plecat acasa cu trei produse. Asta a fost prima tura. Prietena mea a primit si ea aceeasi reducere, asa ca ieri am mai facut o vizita si am mai cumparat cate ceva.


Pe langa achizitiile pe bani, in prima seara am mai primit o carte (pentru ca am cumparat doua produse Estée Lauder) si mini paleta Sephora, cadou pentru ca urmeaza ziua mea de nastere.

Deci, prima achizitie: Estée Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II


Si pentru ca tot ii dadeam tarcoale setting spray-ului de la Urban Decay, m-am decis sa cumpar varianta long-lasting.


Nu m-am putut abtine cand am vazut pachetul Estée Lauder Day Wear. Practic, pe langa crema de zi Day Wear, mai primesti de luxe samples pentru masca Perfectly Clean, serumul Idealist si Advanced Night Repair Eye Synchronized Recovery Complex. Doar stiti slabiciunea mea pentru astfel de mostre :D



Asa cum va spuneam, cadou de ziua mea o mini paleta Sephora care va fi foarte buna pentru calatorii. La un prim swatch, mi s-a parut ca fardurile sunt destul de pigmentate.


Cartea primita: Sophie Kinsella - Fermate gli Sposi. Deci trebuie sa imi imbunatatesc italiana :D


La a doua tura am cumparat fondul de ten Clinique Stay-matte. Ochisem Lancome Teint Idole Ultra 24H, dar la un test in magazin mi s-a parut ca cel de la Clinique arata mai bine, ca sa nu mai spunem ca a fost cu 12 euro mai ieftin :D


Si pe ultima suta am adaugat in cos Benefit They're Real. Am tot auzit de acest rimel incat n-am rezistat si am decis sa il incerc, desi nu are un pret tocmai prietenos.


Cam astea au fost cumparaturile din ultima saptamana. Mi se pare ca am exagerat un pic dar am zis ca le consider cadou de ziua mea asa, ca sa nu mai simt vinovata :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii