Preferatele lunii august

02 septembrie

A venit si septembrie si tot ce sper e ca vremea sa fie frumoasa si sa nu inceapa sa ploua pentru ca aici cand ploua, chiar ploua, nu-i de gluma :)

Din poza de prezentare lipseste un ruj, dar mi-am amintit de el, l-am cautat repede in geanta in care se ascunsese si l-am adaugat in postare.


Scrub-ul de la Derma e imi place foarte mult, isi face treaba bine. Urmeaza un review cat de curand.


Am cumparat concealer-ul de la Collection din Londra. Fleur de Force il laudase destul de mult intr-un video, asa ca nu am rezistat. Si ma bucur ca l-am cumparat. Evident, voi reveni cu un review ca sa va dau mai multe detalii.


Tot din Londra am luat si rujul Super Stay 14Hr de la Maybelline (Stay with me coral), la recomandarea Lisei Eldridge.


Am comandat iluminatorul de la Physicians Formula de pe iherb. Chiar imi lipsea un astfel de produs si pot spune ca il folosesc zilnic.
Despre baked blush de la Milani (Luminoso) v-am tot povestit. Da, este categoric preferatul preferatelor in materie de blush-uri.


Serumul de la Lancome este primul produs de ingrijire care chiar m-a facut sa spun wow! Mi se pare ca are cu adevarat efect si il recomand din toata inima.


In ultima vreme am cam innebunit cu ojele liquid sand (aici si aici). Dar m-am indragostit pur si simplu de OPI Stay the night. 
Fara lacul Quick Dry de la Flormar nu cred ca m-as descurca. Il folosesc si ca baza si ca top coat si imi place foarte mult, chiar da un luciu aparte ojelor.


Cam acestea au fost preferatele lunii august. Voi ati descoperit vreun produs interesant?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii