NOTD: OPI The Impossible

11 august

Cred ca cei de la OPI ar trebui sa imi dea un premiu la cate manichiuri folosesc ojele lor :)) Ieri am fost la Sephora si nu am rezistat sa nu cumpar doua oje din colectia Liquid Sand, aflate la reducere.

oja liquid sand

The Impossible mi se pare un pic diferita fata de celelalte oje tip liquid sand, probabil din cauza sclipiciului. Adica, am impresia ca este cumva la limita unei oje liquid sand si a uneia cu glitter si n-as putea sa o incadrez foarte bine in niciuna dintre categorii.


Evident ca in magazin m-au sedus stelutele din sticla, dar la fel de evident a fost si faptul ca va fi nevoie sa lupt cu ele pentru a le scoate din sticluta. Dupa indelungi peripetii, am reusit sa pescuiesc doar doua :(

liquid sand nailpolish

Una peste alta, este o oja tare frumoasa si interesanta, perfecta pentru primavara si vara!

Voi ati folosit ojele tip liquid sand? Cum vi se par?

Va pup!


You Might Also Like

0 comentarii