Mici cumparaturi de weekend si alte povestiri

26 mai

Buna seara, dragi doamne :) Eu am avut un weekend destul de plin. Printre picaturi, am reusit sa fac si cateva mici cumparaturi si m-am gandit sa vi le arat.


Vedeta zilei este Lancôme Advanced Génifique Activateur de Jeunesse. Este nou aparut pe piata si am avut ocazia sa incerc cateva mostre (dintre cele prezentate aici). Deoarece mi-a placut extrem de mult, am decis sa il cumpar. Dupa ce o sa imi fac o parere clara si irevocabila, voi reveni cu un review.


Cand am venit aici, am luat cu mine paletele neutre, insa le-am lasat acasa pe cele foarte colorate. In ultimele doua saptamani am simtit lipsa unui fard albastru, asa ca am achizitionat unul de la Deborah Milano. Ojele erau reduse la 1 euro, asa ca am strecurat in cos o culoare tare frumoasa, mata. Sunt curioasa cum va arata pe unghii.


Si as mai vrea sa va arat si mostrele primite. Fiind impresionata de Génifique, am vrut sa incerc si serumul Visionnaire. Doamna de la Sephora a fost foarte amabila si mi-a pus un pic intr-o cutiuta. Despre brandul Aesop auzisem eu cate ceva, dar nu foarte multe. Deoarece o prietena si-a cumparat o crema de la ei, am primit niste mostre pe care abia astept sa le incerc. Intr-un final, odata cu achizionarea serumului de la Lancôme, am primit si o mostra Bleu de Chanel, un parfum nou aparut.


Cam astea au fost cumparaturile mele. Destul de slabut cantitativ, dar o investitie destul de maricica (aici ma refer la Génifique Activateur de Jeunesse). Mai jos va las cu cateva poze din weekendul acesta. Am fost intr-o plimbare pe langa Milano si am dat peste niste peisaje superbe.





Sper ca si voi ati avut un weekend relaxant. Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii