Produse terminate si nu numai

13 aprilie

Am revenit. Am promis ca nu va las de izbeliste, nu? :) O sa va rog sa scuzati pozele din urmatoarele 3-4 postari, deoarece sunt facute pe fuga, inainte de plecare.
E primul articol de acest fel, pana acum nu m-am gandit sa pastrez ambalajele produselor terminate. Evident, am mai aruncat din ele pana sa imi aduc aminte sa le pun in cutia lor, dar na, cele mai multe se regasesc in poza de mai jos. In plus, inainte sa plec am facut si curat prin cosmetice si am decis sa arunc cateva.

Prima parte - produse terminate:


- Olay Total Effects crema de noapte. I-am facut review aici. Inca nu i-am luat inlocuitor, momentan folosesc niste mostre de la L'Occitane.
- Sampon Macadamia. Urmeaza sa scriu despre el in zilele urmatoare.
- Sampon Antica Erboristeria. L-am luat din Roma in vara si a stat nefolosit o buna bucata de timp. Mi-am adus aminte de el acum cateva luni si pot spune ca mi-a placut.
- Serul No7 Protect&Perfect. Mi-a placut foarte mult incat l-am cumparat din nou. Planuiesc sa revin cu un review si pentru el.
- Urban Decay Primer Potion. Imi place foarte mult, chiar isi face treaba. Aceasta a fost o mostra primita la una dintre palete. Mai am inca unul inceput.
Rimel Lancôme Hypnôse Drama. Acesta este deja al doilea tub, review aici. Oricat de mult imi place, mi se pare mult prea scump. Cred ca sunt si alte variante mai ieftine si bune, trebuie doar sa le gasesc eu :D
- Despre anticearcanul de la Maybelline - Affinitone v-am povestit aici. L-am luat din nou.
- Crema de noapte Advanced Night Repair Eye de la Estée Lauder s-a terminat, din pacate. Mi-a placut, insa este destul de scumpa. O sa ma gandesc daca o voi cumpara iar sau daca o sa incerc altceva.
- Lipseste din poza samponul uscat de la Batiste. Il recomand cu incredere, deja am intrat in posesia variantei Cherry :D

A doua parte - produse aruncate.


Cand imi facam bagajul mi-am dat seama ca am o multime de produse care fie sunt expirate, fie sunt pe aproape de data de expirare si nu le folosesc. Acestea sunt cele pe care am apucat sa le pozez. Am mai aruncat cateva inainte sa imi vina ideea acestei postari.
- Taft - pudra pentru volum. Cand am folosit-o prima data am fost destul de entuziasmata, pana sa imi dau seama ca de fiecare data cand o foloseam incepea sa ma manance capul destul de rau. O banuiesc vinovata si de aparitia matretii. Si uite asa a stat prin diverse sertare un an de zile.
- Crema pentru maini de la Cosmetic Plant a fost OK, dar n-am mai folosit-o o perioada lunga de timp si oricum era pe terminate. Acum ma chinui sa le folosesc pe cele de la O.P.I.
- Avon Bronze a avut perioada lui de glorie, dar acum multa vreme. E aproape nefolosit, dar a expirat demult.
- Pentru ca am o colectie impresionata de creme de corp, de cea de la H&M - Hello Kitty am cam uitat in ultima perioada. Review aici. Desi miroase divin si este o crema ok, a fost nevoie sa o arunc deoarece expirase. Cred ca mai aveam un sfert din ea. 
- Crema de corp de la Balea. Nu mi-a placut, am cumparat-o sub impulsul momentului. Prea putin hidratanta pentru gustul meu. Am evitat-o pana cand a expirat.
- Si inca o crema de corp, Mythos, cu miere si ulei de masline. A fost primita cadou din Creta, am impresia. Hidratanta, cu un miros un pic cam prea dulce pentru gustul meu. Mai aveam cam un sfert, insa expirase.

Voi apucati sa folositi toate produsele cumparate sau sunteti nevoite sa mai aruncati din ele pentru ca expira? Cred ca ar trebui sa ma abtin din cumparat pana cand nu le consum pe cele deja incepute, dar nu prea reusesc :)

Va pup si va imbratisez!


You Might Also Like

0 comentarii