Review: Crema de maini cu arnica bio de la Yves Rocher

18 martie

In ultima vreme cred ca am exagerat cu cremele de maini. De unde inainte ma rezumam la doua produse (unul pentru acasa si unul pentru birou), acum am cel putin vreo 11 bucati (daca luam in considerare si mini-urile de la O.P.I, pe care le alternez zilnic).
Insa, cea mai tare si preferata preferatelor mi se pare Crema cu arnica bio 2 in 1 de la Yves Rocher.


Ce ma face sa o pun pe primul loc este mirosul. Da, da, ati citit corect, mirosul :) Este divin, mirific, mirobolant si nu ma mai satur de el. Tin aceasta crema la serviciu, pe birou, tocmai pentru a o avea in fata si a o folosi cat mai des (si de trei ori pe zi, daca va vine sa credeti).


Ca sa fiu sincera pana la capat, inainte sa folosesc aceasta crema, nu auzisem in viata mea de arnica. Asa ca am facut un mic research si am descoperit ca este o planta "minune" folosita pentru o multime de afectiuni, deoarece are proprietati antiinflamatorii, antioxidante, antibacteriene si antifungice. Deci numai de bine!

Ambalajul este clasic, in tub, colorat vesel si varatic. Imi place mult capacul cu clapeta, deoarece este foarte usor de folosit si nu necesita "efortul" de a-l desuruba si insuruba de fiecare data. Cantitatea este de 75 ml, iar produsul nu contine parabeni.


Crema este 2 in 1 deoarece ajuta atat la ingrijirea mainilor, cat si a unghiilor. Nu stiu ce sa zic despre efectul asupra unghiilor, eu una n-am simtit nicio diferenta.
Textura este placuta, cremoasa si se aplica cu usurinta. Intra foarte repede in piele, acesta fiind alt motiv pentru care iubesc acest produs.


Imi place tare mult si faptul nu lasa acea pelicula usor unsuroasa, asa cum se intampla la alte creme de acest fel. Dupa aplicare, imi simt pielea mult mai hidratata, fara a lasa amprente pe tot ceea ce ating. Tocmai de aceea mi se pare ideala ca si crema de birou.


V-o recomand cu incredere, mai ales daca sunteti un scent addicted ca si mine. Miroase superb, hidrateaza si lasa mainile catifelate. E cam tot ceea ce cer de la o crema de maini :)

Daca aveti intrebari, va raspund cu placere.

Va pup!

Nu uitati sa va inscrieri la giveawayul aniversar, cu premii de la Sabon. AICI.

You Might Also Like

0 comentarii