Review: Avon planet spa indugence body sufflé

03 ianuarie

Ah ce repede a mai trecut vacanta asta. Bine, eu o sa mai hibernez si maine, insa de luni o iau de coada :( Dar ca sa continuam intr-un ton mai vesel, m-am gandit sa va povestesc despre una dintre cremele de corp descoperite in a doua parte a anului 2012. Este vorba de Avon planet spa indugence - african shea butter&chocolate truffle. Ei il numesc body  sufflé, eu zic ca este de fapt un unt de corp cu o denumire pretentioasa :D


Ambalajul este foarte chic si elegant, ridicandu-se la inaltimea numelui. Capacitatea este de 200 ml. Cutiuta este una clasica, cu capac, insa, tinand cont de consistenta produsului, nici nu s-ar fi putut altfel.
Ceea ce m-a atras sa il cumpar a fost promisiunea ca ar contine shea butter care este extrem de hidratant. Mai ales pe timpul iernii, pielea de pe picioare se usuca destul de tare, asa ca am nevoie de o crema care sa faca fata. In tineretile mele imi cumparau unt de shea nerafinat si il foloseam in diverse creme sau ca atare. Din pacate mi-am pierdut si indemanarea si pasiunea pentru cremele facute in casa, asa ca am ajuns sa ma limitez la cele din comert.


Trufele de ciocolata se regasesc in mirosul absolut divin al acestei creme. De fiecare data cand o folosesc mi se face o pofta teribila de dulciuri. Stau sa ma gandesc ca probabil am o slabiciune pentru cremele care au mirosuri de acest gen, tinand cont ca printe preferate se afla si editia vanille crème brȗlée de la Sephora (care, din pacate, nu se mai regasesti si in noua colectie).


Consistenta este densa, de unt, insa se aplica cu usurinta. Nu e nevoie de o cantitate foarte mare de produs, insa trebuie sa recunosc ca eu il aplic din abundenta :D Imi place sa ma bucur de miros si de senzatia de catifelare de dupa. In plus, imi place si faptul ca dupa ce il folosesc, pielea are un aspect matasos si parca reflecta un pic de tot lumina. Se poate vedea si in consistenta cremei aceasta stralucire discreta. Am incercat sa il surprind in poza de mai jos, dar n-am prea reusit.


Pretul de baza mi se pare maricel, parca se invarte undeva la 45 de ron, insa eu am luat-o la reducere, a costat 23 de lei. Si pentru ca mi-a placut foarte mult, am luat intre timp si un backup, ca sa fiu sigura ca nu raman fara. Per total, recomand aceasta crema, pentru ca are cam tot ce ii trebuie: hidrateaza, miroase frumos, cantitate decenta, pret ok.

Sper ca ati avut un sfarsit de an minunat si un inceput de 2013 pe masura. Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii