Crystal body deodorant - review

19 noiembrie

Va povesteam aici ca am recumparat deodorantul Crystal si pentru mama, deoarece mi s-a parut foarte bun. Asa ca m-am gandit sa ii fac un scurt review, ca sa stiti la ce sa va asteptati in cazul in care vreti sa il comandati.


Prima oara cand l-am vazut pe iHerb mi-a starnit interesul, insa i-am dat tarcoale o vreme destul de reticenta, deoarece nu mai incercasem niciodata un astfel de deodorant. M-am documentat putin si am aflat ca este compus din 100% saruri minerale naturale, fara a contine clorhidratul de aluminiu de care se zvoneste ca ar fi cancerigen. In plus este hipoalergenic si nu contine parabeni.


Odata ce l-am scos din cutie am vazut ca nu este foarte mare (84g), insa pe ambalaj spune ca poate dura si pana la 1 an, in conditiile in care este folosit zilnic. Il am de aproximativ trei luni si pot spune ca nu s-a consumat aproape deloc. Imi place foarte mult faptul ca are o farfurioara, astfel incat sta foarte bine pe polita din baie.  De ce il tin in baie, ma veti intreba? Pentru ca este nevoie sa fie umezit inainte de folosire, altfel nu functioneaza. Pe mine nu ma derajeaza deoarece dimineata, dupa ce ma spal pe dinti, aplic si deodorantul. Dar unora
s-ar putea sa li se para peste mana. De regula mai umblu un pic prin casa permitandu-i sa se usuce inainte sa ma imbrac. Asa ma asigur ca nu am probleme cu transpiratia toata ziua.


Imi place tare mult deoarece ma protejeaza foarte bine impotriva mirosului neplacut. Il folosesc dimineata si pana seara nu am probleme. Produsul in sine nu are niciun miros, de aceea primeste un mare plus din partea mea. Inainte foloseam un Rexona, iar la sfarsitul zilei mirosul i se modifica intr-un mod ciudat (fara a fi totusi unul de transpiratie) si nu imi placea deloc. Acum nu mai am aceasta problema. De asemenea, nu lasa deloc urme albe pe haine.


Sunt sigura ca nu o sa il tin 1 an de zile, o sa ma plictisesc la un moment dat si  nu stiu cat de mult o sa reziste si daca o sa mai aiba efect, tinand cont ca ia contact cu aerul. Oricum, l-as recumpara cu drag pentru ca este un produs natural, bun si ieftin.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii