Review: unt de corp vanille crème brȗlée Sephora

18 octombrie

Despre lotiunea de corp si gelul de dus Vanille crème brȗlée de la Sephora 
v-am povestit acum multe luni, la inceputurile acestui blog (mi se pare ca a trecut o vesnicie). Pentru ca mirosul este divin, la reducerile din vara am decis sa imi iau si untul de corp din aceeasi gama.


Asa ca m-am gandit ca as putea sa va spun doua-trei cuvinte si despre acest produs. Atunci cand l-am luat, ma pregateam sa plec in vacanta. Consultanta de la Sephora m-a asigurat ca produsul este foarte bun si poate fi folosit si dupa plaja cu succes.


Un minus gasit lotiunii este faptul ca este extrem de apoasa, desi hidrateaza moderat, insa untul are o consistenta groasa si are o putere de hidratare foarte mare. Vreau sa va spun ca imi place foarte mult si se afla de ceva vreme in topul preferintelor. Si nu e putin lucru tinand cont de colectia mea de creme de corp care intre timp s-a mai imbogatit cu trei exemplare :)

In poza de mai jos se poate vedea foarte bine consistenta.


Tocmai pentru ca este atat de hidratanta, putin produs functioneaza pentru  o suprafata mare de piele. Imi place foarte mult si faptul ca pielea nu ramane cu acea senzatie de "unsoare", asa cum se intampla la anumite creme mai consistente.



Din punct de vedere miros am avut o mica dezamagire. Da, miroase minunat, a zahar ars, insa mi se pare ca mirosul nu este atat de intens si persistent ca la lotiune, ci mai discret. Dar oricum, de fiecare data cand folosesc aceasta crema ma apuca o poftaaaaa :)


Ca o concluzie: da, imi place tare mult untul de corp Vanille crème brȗlée si l-as recumpara cu cea mai mare placere. Am observat ca cei de la Sephora au schimbat ambalajele in aceasta toamna, insa nu m-am uitat sa vad daca acest sortiment se regaseste pe rafturi. Sper din tot sufletul ca da! De asemenea, daca aveti de ales intre lotiune si unt, il recomand fara ezitare pe ultimul, deoarece este mult mai hidratant.

Si o poza cu ingrediente, in cazul in care va intereseaza:


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii