Preferatele lunii august

02 septembrie

Luna august a fost relativ saraca in preferate. Desi am folosit produse de ingrijire, asa cum fac de obicei, multe dintrele ele sunt basic si nu pot spune ca sunt cu adevarat preferate.


- imi place in continuare concealerul de la Maybelline. Gasiti review aici. Deoarece e pe terminate ma gandesc daca sa il recumpar sau sa il incerc pe cel de la Bourjois.
- de asemenea, glossul de la aceeasi marca a fost foarte folosit in luna august. Review aici.
- imi place foarte mult si balsamul de buze cumparat de pe iherb, Lip rescue.
- ati mai vazut de cateva ori printre preferatele mele blusul de la NYX, in nuanta tea rose. Cochetez cu ideea sa iau mai multe nuante :)


- crema de fata Dior Hydra Life este foarte usoara, fina si hidrateaza bine
- demachiantul de la Yes to Carrots imi place asa te tare, incat am mai cumparat inca doua bucati. Era la reducere la Sephora cu 25.5 lei


- crema de corp de la Sephora - vanilla creme brulee - hidrateaza si miroase minunat


- din punct de vedere non-skin care, am zis sa va arat geanta cea mai purtata in aceasta luna. Are o culoare foarte frumoasa si am cumparat-o de pe ebay.
- si ceasul Mido pe care il iubesc pentru ca arata perfect :D


Cam astea au fost. Voi ce preferate ati avut in luna trecuta?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii