Capitolul 2: Review Macadamia Deep Repair Masque

27 februarie

Iata ca debutez cu un mic review. Este vorba despre Macadamia Deep Repair Masque. Am auzit despre acest produs prima oara pe youtube, insa cand am vazut pretul de pe amazon m-am gandit ca este cazul sa ma potolesc. Dar curiozitatea si dorinta acuta au invins, mai ales cand am vazut ca exista si variante reduse cantitativ si, implicit, mai ieftine. Am luat produsul de pe beautybay.com, varianta 100ml care a costat 16.10$.


De fapt, cred ca trebuia sa incep cu cateva cuvinte despre parul meu. Nu pot sa zic ca am un par degradat, insa este foarte moale si pisicos. Nu il vopsesc total dar de la suvitele facute pe parcursul anilor a ajuns destul de blond. Pana acum jumatate de an foloseam ocazional placa, insa, de ceva vreme mi-am cumparat un ondulator de la Remington si il folosesc destul de des. Desi am si un heat protector de la Tresemme, sunt sigura ca podoaba mea capilara are destul de suferit de pe urma acestui tratament. Intodeauna il usuc natural, fara foehn. Cu tunsul stau destul de prost din cauza lenei sau a lipsei timpului asa ca ajung destul de rar sa imi tai varfurile. Cand e mai lung, incep sa pierd din el, din pacate. Nu stiu de ce, dar incepe sa imi cada parul destul de rau, lucru pe care il pot rezolva doar cu foarfeca la coafor.... Aceastea fiind zise, hai sa va povestesc mai departe despre masca minune.

Ce spune producatorul: Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque is a revitalising hair reconstructor for dry, damaged hair. A combination of macadamia oil and argan oil along with tea tree oil, chamomile oil, aloe and algae extracts rejuvenate and rebuild the hair, leaving the hair deeply nourished for improved elasticity and shine with long-lasting conditioning benefits. The Deep Repair Masque is an intense, revitalising hair treatment and should not be used more than twice a week for best results.

Prima mea impresie: Love at first touch&smell :)
Daca aveti probleme cu produsele care au un miros puternic, nu va recomand aceasta masca. Din punctul meu de vedere miroase divin. Are o consistenta cremoasa si hraneste foarte bine parul. Producatorii recomanda ca produsul sa fie lasat pe par timp de 7 minute, dar eu il tin mai  mult, fara sa cronometrez. Am citit pe net si de cazuri in care e lasat 2-3 ore sau chiar mai mult pentru reparare intensa, insa nu am ajuns la acest nivel desi ma bate gandul sa incerc. De regula imi este foarte greu sa ma pieptan dupa baie, deoarece parul se incurca foarte tare si este nevoie de multa rabdare pentru a scapa de noduri, insa Macadamia Deep Repair Masque ma scapa de aceasta problema. Acum peria aluneca cu usurinta prin el.

Dupa ce folosesc aceasta masca, intotdeauna ma trezesc dimineata cu un par fin si moale, fara insa a fi lipit de cap, asa cum patesc de obicei. Imi place foarte mult textura lui dupa folosirea mastii, iar mirosul se pastreaza, insa nu atat de puternic. De-a lungul timpului am mai folosit produse de ingrijire a parului de la Garnier si Avon. Mai ales de la Avon imi luam o masca de la Planet Spa care imi placea foarte mult. Acum nu mi se mai pare deloc deosebita.

De asemenea, am observat si aspectul lucios pe care il capata podoaba capilara dupa ce folosesc Macadamia Deep Repair Masque. Pur si simplu arata mult mai sanatos si se asaza foarte bine.

Ceea ce nu imi pot da inca seama este daca masca imi face parul sa se ingrase mai repede sau nu. Fiind iarna, parul meu oricum devine mai gras din cauza umezelii. De asemenea, in prima zi dupa spalare, pentru ca imi place foarte mult cum se simte, stau toata ziua cu mainile in el, iar asta nu ajuta deloc. O sa vad daca lucrurile se vor schimba odata cu venirea primaverii.
Si ca sa va dati seaman cat de mult imi place, ma gandesc deja sa achizitionez masca in varianta full-size, desi n-am consumat nici macar un sfert din varianta de 100ml. Cred ca sunt indragostita :).
Daca va pot ajuta cu alte informatii, pls ask.
Va pup si ne vedem curand!  

LATER EDIT:  Am fost astazi la coafor ca sa imi tund varfurile, ingrijorata fiind si de caderea parului. Coafeza mi-a spus ca parul arata foarte bine, iar varfurile erau f.f.putin degradate tinand cont de faptul ca nu le mai tunsesem de mai mult de 6 luni. Sunt sigura ca starea asta buna se datoreaza mastii, altceva nu poate fi. In legatura cu caderea parului, cauzele sunt probabil interne, ma gandesc sa iau niste vitamine.

You Might Also Like

0 comentarii